Az Édes élet kiemelkedő sikere után a TV2 új, civilek életét
bemutató reality-t indít 2014-ben. Emellett jövőre tovább folytatódik az
Édes élet, a TV2 sikerműsora a fiatalabb és idősebb nézők körében
egyaránt piacvezető.
Az Édes élet a 48. héten november 25-28. között a 18-49 éves lakosság
mellett mind a 18-59 éves, mind a fiatal, 18-29 éves tévénézők körében
piacvezető pozíciót tudott elérni a műsor adásideje alatt - derül ki a
Nielsen Közönségmérés adataiból. November 25-28. között a celebek életét
követő napi reality közel két millió nézőt ért el estéről estére.
A kiemelkedő nézettségi adatok alátámasztják, hogy az Édes élet
kedvelt és népszerű műsor a nézők körében, erre alapozva a TV2 2014-ben
egy vadonatúj napi reality-t indít Az élet show-ja címmel.
Az új műsor civilek mindennapjait kíséri figyelemmel, az Édes élethez hasonlóan párhuzamosan mutatja majd be a szereplők életét. A műsor készítői jelenleg érdekes személyiségeket, különleges
karaktereket keresnek, akik izgalmas munkát végeznek és/vagy zajos
nagycsaládban élnek.